niedziela, 6 maja 2012

Recenzja Ziaja masło kakaowe

Miałam okazję testować te dwa produkty, może zacznę od sprayu przyspieszającego opalanie, który stał się moim faworytem.
Miałam okazję go wykończyć parę dni temu.
Co obiecuje producent:
Innowacyjny preparat przeznaczony do każdego rodzaju skóry. Przyspiesza proces opalania się skóry, poprawia jej naturalny koloryt, lekko natłuszcza i likwiduje poczucie szorstkości. 
Zapobiega nadmiernej utracie wody.
Polecany szczególnie przed opalaniem, także w solarium, bez ograniczeń wieku.
Substancje aktywne: Masło kakaowe, witamina E.
Skład:
Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Hexyl Laurate, Cyclomethicone, Theobroma cacao (Cocoa), Seed Butter, Tocopheryl Acetate, Parfum (Fragrance)Cena: 
ok. 7-8zł / 100ml
Moja opinia:
Baaardzo wydajny, piękny zapach, który przypadł mi do gustu już na samym początku. Spraj ma konsystencję bardzo płynnego oleju, wspaniale natłuszcza co niestety nie każdemu może się spodobać bo powoli się wchłania. Uważam, że spełnia swoje zadanie, wydaje mi się, że szybciej się opaliłam, a opalenizna była w pięknym złocistym odcieniu (ale mam ciemną karnację i nie wiem czyja większa zasługa), skóra po opalaniu nie jest przesuszona, opalenizna jest równomierna. Butelka ma bardzo poręczny atomizer ale zakrętkę bardzo łatwo zgubić gdyż jest z cienkiego plastiku, moja bardzo szybko się pogięła i wypadła mi gdzieś.
Ogólnie polecam ten produkt.

Czas na krem 
Co obiecuje producent:
Odżywczy krem do pielęgnacji twarzy. Zawiera masło kakaowe i witaminę E. Polecany do pielęgnacji skóry normalnej i suchej. 
Dostarcza skórze cennych substancji odżywczych. 
Regeneruje, wygładza i działa ochronnie na naskórek. 
Nawilża skórę i zapobiega nadmiernej utracie wody. 
Skutecznie łagodzi podrażnienia. 
Regularnie stosowany przywraca skórze piękny wygląd i wyraźnie poprawia jej koloryt. 
Pozwala na długo zachować brązowy odcień opalenizny. 
Skład:
 Aqua, Caprylic/Capric Triglycerid, Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Petrolatum, Glycerin, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Theobroma Cacao Seed Butter, Tocopheryl Acetate, Microcrystalline Wax, Sodium Chloride, Sodium Benzoate, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum, Citric Acid
Cena: 3,50zł/50ml
Moja opinia:
Bardzo pięknie pachnie, jest wydajny i zamknięty w poręcznym opakowaniu. Dobrze nawilża i przedłuża widoczność opalenizny. Niestety długo się wchłania i jest za ciężki na twarz. Można mu jednak to wybaczyć bo cudnie odświeża skórę.
Ogólnie polecam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad ;]