środa, 16 stycznia 2013

Tribiotic czyli walczymy z ranami !












Jest to komponowana na bazie trzech antybiotyków maść (dostępna w aptekach bez recepty) przeznaczona do stosowania miejscowego, skutecznie uchroni przed zakażeniem i przyspieszy gojenie.


Tribiotic stosuje od dawna. Kiedy pies rozszarpał mi palce, regularne smarowanie ran tym specyfikiem sprawiło, że blizny są prawie nie widoczne.


Sprawdza się także, na rany trądzikowe, przyspiesza gojenie i znacznie spłyca blizny. Myślę, że warto o nim wspomnieć ze względu na to, że zawiera antybiotyki które mają bardzo silne działanie. Polecam osobą, które zranią się w jakikolwiek sposób i nie chcą blizn. Oczywiście nie jestem ani lekarzem ani farmaceutą, piszę tutaj o tym tylko po to by pomóc zainteresowanym. Pamiętajcie jednak, że trzeba jak mówią wszystkie reklamy "przed użyciem skontaktować się z lekarzem lub farmaceutą".


Tribiotic jest dostępny w wersji w tubce ale także w saszetkach. Nie wiem ile teraz kosztuje tubka ale cena jednej saszetki to ok 2 zł. Jest ona bardzo wydajna ja wyrzuciłam tubkę jeszcze nie skończoną bo się przeterminowała, a długo mi służyła. Konsystencja jest taka pół gęsta, trochę jak przytopiona wazelina, może to czyni ją wydajną. Polecam zwrócić na nią uwagę wszystkim zainteresowanym ;]



1 komentarz:

  1. Potwierdzam dobroczynne działanie Tribioticu, to naprawdę świetna maść, którą warto mieć w swojej domowej apteczce. Wielkokrotnie mi pomogła. A co do gojenia ran w ujęciu ogólnym, to dodam od siebie, że warto wiedzieć o czymś takim, jak karnozyna. Jest substancja, której źródłem jest mięso wołowe i wieprzowe. Gdy z jakiegoś powodu nie spożywamy mięsa, to pozbawiamy nasz organizm źródła karnozyny. Warto o to zadbać, ponieważ karnozyna bardzo korzystnie wpływa na proces gojenia wszelkich ran, nawet tych najbardziej problematycznych (do których zaliczyć można nawet rany spowodowane odleżynami). Poza tym karnozyna wspiera regenerację mięśni po wysiłku fizycznym, reguluje ich pracę oraz pozytywnie wpływa na wydolność organizmu. Polecana jest osobom aktywnym fizycznie, wegetarianom, osobom starszym (chcącym utrzymać dobrą formę)... są jeszcze inne zastosowania karnozyny, wymieniam tylko niektóre. Polecam wszystkim zainteresowanym! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;]