środa, 21 sierpnia 2013

Garnier natural beauty spulung Kakaobutter und Kokosol / Czyli odżywka garniera z masłem kakaowym i olejem kokosowym ;] recenzja

O polskiej koleżance tej odżywki pisałam TUTAJ.

Co obiecuje producent niestety-nie mam pojęcia ;D ale dodaję zdjęcie opisu, bo może ktoś będzie w stanie sobie przetłumaczyć w razie potrzeby.

 Skład:

Cena:
ok. 1,50 euro

Moja opinia:
Jest to lepsza wersja naszej dostępnej w polsce wersji z awokado. Ma minimalnie lżejszą konsystencje, włosy są miękkie, błyszczące i odżywione. Nie zauważyłam też obciążania ale ja zawsze stosuję odrzywki "od ucha w dół" więc zwykle nic takiego mi się nie zdarza. Wydaje mi się. że ta opcja ma większe właściwości nawilżające dlatego dostaje odemnie minimalnie wyższą notę. Po za tym pachnie intensywniej nie tylko podczas nakładania ale i później na włosach.
Polecam z całego serducha  do włosów, których stan można ocenić na "dobry". Dla bardziej zniszczonych będzie raczej za słaba .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad ;]